Pagina's

woensdag 9 februari 2011

Angel Wishes

Dit kaartje heb ik gemaakt met een digistamp van Kenny Kiernan, "Devilish Donna".
Ik heb haar uitgestanst met een Nestabilitie Labels 'Eleven'.
Het papier dat ik gebruikt heb is een blok van DCWV, "Mariposa", papier met een chique ondertoon van zwart, rood en goud.
De tekst is geprint op de computer.
Ik heb de randen van het papier enigszins oud gemaakt door ze te distressen.
Ik laat dit kaartje tevens mee doen met de 31e Challenge van Kenny K's. Het thema voor deze challenge zijn de kleuren van de foto op het challenge blog.

This card I want to share with you is with a stamp from Kenny Kiernan, "Devilish Donna". I cut her out with a Nestabilitie, Labels Eleven.
The paper I used is from DCWV, "Mariposa", stylish papers in red, black and gold.
The sentiment I printed on my computer.
I treated the papers with a distresser so they would look a little bit old.
I enter this card also in the 31th Challenge of Kenny K's Krafty Girlz with the photo theme.
Copics:
Huid/Skin: E000, E00, E01, R11, R20, R30
Ogen/Eyes: B0000, B000, C00
Haar/Hair: YR23, Y11, Y21, Y23
Jurkje/Dress: R22, R24, R27, R29
Vleugels/Wings: C00, C1, C3, C5
Laarzen/Boots: C3, C5, C7, R24, R29
Ik weet niet of je het goed kunt zien op de foto, maar op de laarzen heb ik een laag Glossy Accents gebruikt zodat ze mooi gaan glimmen.

I don't know if you can see it on the photo, but i put Glossy Accents on her boots so they would shine nicely.
De roosjes komen van Wild Orchid Crafts en de pins zijn van The Hobbyhouse. Op de roosjes heb ik Stickels, goud gedaan zodat het mooi gaat glinsteren.

The roses are all from Wild Orchid Crafts and the pins are from The Hobbyhouse. On the roses I put Stickels, gold for the necessary bling.
Omdat de buitenkaart zwart is heb ik de binnenkant ook bekleed en een wit label gemaakt zodat je een persoonlijke boodschap kunt schrijven.

Because the card is black I designed the inside of the card as well with the same label as the stamp, so you can put your personal message in it.
Hier nog een close-up van de strik met het roosje en de hart charm.
Dames bedankt weer voor jullie bezoek en lieve woorden en tot een volgende keer!

This is a close up photo of the bow with it's rose and heart charm.
Ladies thanks again for your visit and lovely comments and see you next time!

12 opmerkingen:

dorien zei

wauw wat een prachtige kaart helemaal geweldig met deze kleuren

*mieke* zei

Wat weer een mooie kaart en tot in de detail perfect!!!
Groetjes Mieke

saskia zei

wat een prachtige kaart!!

liefs Saskia

Marie-Anne zei

Wat een prachtig kaartje.

Marie-Anne

LINDA zei

WOW!! This is juat beautiful.. very lovely work.. Thanks for joining us at KKKG this week.. Hugs, Linda

Aleida zei

Een engeltje die een dagje "stout" wil zijn...
ziet er heel leuk uit!
groetjes,

Unknown zei

Wauw, wat een geweldige kaart met zulke mooie details! Super dat je meedoet met KKKG!

Veel liefs,
Renata

Deborah zei

Ik hou ook heel erg van de stempels van Kenny K. Ben ervoor aan het sparen, maar zou ze al direct willen als ik jouw kaartje zie.
Kvind de kleuren ook heel goed in combinatie met je stempel.
Heel mooi!
Groetjes Deborah

Deborah zei

Ik heb nog iets voor je klaarstaan op m'n blog.
Groetjes Deborah

crafty amy zei

Wow this is brilliant I love the touches of gold against the red and black.
Thank you for joining us at KKKG and good luck.
Hugs

Amy xx

Joke zei

Wauw wat een spetterende gewaagde kaart en wat een leuke digistamp.
Heel anders dan de vorige dat is een schatje.
gr.Joke

Marie-Anne zei

Hoi Caroline,

Had al een berichtje achter gelaten dat ik dit kaartje geweldig vindt, maar ik heb een award gehad voor mijn blog en ben gevraagd deze door te geven aan 8 andere bloggers waar ik graag kom en die me inspireren. Jij bent hier zeker 1 van, dus vandaar dat ik jou de award wil geven. Kom je even kijken op mijn blog?

Marie-Anne
http://marie-annesblog.blogspot.com/