Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Candy Time!!!

Omdat ik in februari mijn 50e Verjaardag vier, leek het me leuk om eens een Candy weg te geven.
Wat moet je hiervoor doen.
Als je dat nog niet bent, wordt dan volger van mijn Blog.
Plaats een de foto van de candy in de sidebar van je eigen Blog.
Laat je naam achter bij Mr. Linky.
Op 3 februari 's avonds zal ik dan de winnaar bekend maken.
Niet al te moeilijk dus voor deze leuke Candy!

Because I celebrate my 50th Birthday in Februari, I thought it would be nice to give away a Candy.
What do you have to do for it:
If not already, become a follower of my Blog.
Put the picture of my Candy in the sidebar of your blog.
Leave your name with Mr. Linky.
And on the evening of 3 Februari I will announce the winner.

Lijst/List:
Paperpad Kars "Country Roses" 15,2 x 15,2 cm.
Paperpad SEI, "With All my Heart", 15,3 x 15, 3 cm.
Stamp Magnolia, "Tilda with Amaryllis"
E-line Flowers from Prima, pink/white
4 Different types of Lace
3 Different types of Organza ribbon
Marianne Design Ribbon, "Pink"
Rico Brads, "Pink"
12 Mini Flowers, pink
3 Cherryblossoms, pink
3 Roses, 25 mm, pink
4 Roses, 20 mm, pink/white
5 Roses, 15 mm, white
5 Roses, 15 mm, pink
5 Roses, 10 mm, 2 tone pink
5 Rosebuds, 8 mm, pink
8 Rosebuds, 4 mm, pink
Steamens, white
Stickels, Crystal
Kars Pearl stones, pink
Joy Pearls, pink
Spica pen, Sky Blue
Spica pen, Melon
Some charms + spacers
Scrappersflos 'Black'
And I will add a stamp from Lili of the Valley which will come out in January.

Deze post zal bovenaan blijven staan. Voor nieuwe posts scroll dan naar beneden.
This post will stay on top. For newer one scroll down.

138 opmerkingen:

Astrid zei

Wowwww Caroline ... wat een geweldige candy joh, natuurlijk doe ik mee, wil wel een gokje wagen hoor :)
Volger ben ik al :) Ik ga snel de canduy op mijn blog zetten :)

liefs Astrid

Anita zei

Wat een supercandy! Heel veel leuke spulletjes die we allemaal goed kunnen gebruiken. Ik doe dus graag mee, hij staat al in mijn sidebar en ik heb mijn naam bij Mr. Linky toegevoegd. Volger ben ik al. Bedankt voor deze mooie kans!
groetjes, Anita

Jolara zei

woow wat een geweldig leuke candy. I doe graag mee. GR joyce

henny18 zei

Wat een gave candy zeg,heel leuk,en dat je 50 wordt jaaaaaaaaaaaa dan hoor je wel bij de club ha ha.Ik waag graag een gokje,en ik was al volger van je blog.

Groetjes Henny

Adriana zei

hallo Caroline,
Ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag op 3 februari en wens je een hele fijne dag toe met veel gezelligheid en plezier
groetjes Adriana.
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Aartje zei

Hallo Caroline, Geniet nog ruim een maandje van het 49 zijn. Wat een gave candy zeg. Ik doe graag mee. Aartje

Wilma24 zei

Hallo Caroline,
ik heb je gevonden via mijn moeder. wat een leuk idee om zn mooie candy weg te geven voor je 50ste verjaardag super leuk
ben gelijk volger geworden en dan ga ik van af nu duimen tot 3 februari
groetjes wilma

angelique (anlou) zei

jeetje meis
dat wordt een mooie leeftijd
je hebt een super prachtige candy
ik heb je al gelinkt in mijn sidebar
dank je wel voor de kans op deze super candy
liefs angelique

marion zei

wow Caroline, wat lief van je en wat een superleuke candy !! doe graag mee, knuf marion

Jaimy zei

woow wat een prachtige candy zeg!
Hier wil ik graag een gokje op wagen, dus doe ik graag mee. Wat leuk zeg dat je een van ons verwent op je eigen verjaardag.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ga snel je candy in mijn sidebar zetten en wordt gelijk volger.
Groetjes Jaimy

Gea zei

Hallo Bijna Sarah,
wat een mooie candy! daar doe ik graag aan mee.
Ik zal de link op mijn blog zetten!
Groeten Gea

arjette zei

Hoi hoi,

zoooo zeg, wat een gave candy!! Daar wil ik graag een kansje voor wagen dus bij deze!!!
Ik ga alles regelen en ga héél hard duimen!!
Fijne jaarwisseling!!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Hoi Caroline,
toevallig ben ik op je blog terecht gekomen en zag dat je heel erg mooie kaarten maakt en ben meteen een volger geworden. Dat je een candy weggeeft als je 50 wordt is ook erg leuk, daar doe ik dus ook graag aan mee. Ik zet je link ook op mijn blog.
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Hey hoi,
Als je jarig bent ontvang je altijd kado's...maar jij geeft ze weg:-)
Ik vind je kaarten erg mooie en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken. Ik ben pas sinds tien dagen hier met mijn eigen blog, dus kan nog wel wat volgers gebruiken...hihi!
Fijne jaarwisseling!
Gr Mieke

Colien zei

Hallo Caroline,

Via de clubsite van Tiets kwam ik op je blog. Wat een prachtige creaties maak je!
En wat een superleuke candy geef je weg. Ik waag graag een gokje!
Fijne jaarwisseling en op naar een goed 2011.
En alvast een gezellige verjaardag :)

grtz.Colien

De Creakeet van Peet zei

wat een geweldig leuke candy heb je zeg en je creaties zijn ook superleuk...ga ook maar een gokje wagen...Liefs Peet

Durvina zei

Hoi,

Ik kom bij toeval op je blog terecht en zie een mooi en gezellig blog, en ook nog eens dat je een prachtige candy gaat weggeven, daarom waag ik ook een gokje, en natuurlijk alvast van harte, en een fijne verjaardag toegewenst.

gr, Durvina

Lydia zei

Hoi Caroline,

Op zoek naar leuke inspiratie, kwam ik op je blog terecht. Mooi ingekleurde kaarten! Geen moeilijke keuze om dan volger te worden, zeker niet als je dan ook nog eens kans maakt op zo'n gave candy :-) Alvast een hele fijne verjaardag gewenst!

Groetjes,
Lydia

Anita zei

Hallo Caroline, Wat een super gave candy heb je zeg! WOW. Echt een hoop leuke spulletjes. Daar zou ik heel graag aan mee doen. Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Groetjes, Anita

Deborah zei

Caroline, wat een leuke candy is dit!
Kan bijna niet geloven dat ik nog geen volger was van je blog. Dus heb dat maar even snel in orde gemaakt!
Echt heel leuke kaartjes maak je. Ben benieuwd naar meer.
Groetjes Deborah
En nog een fijn 2011!!!!

Asas à imaginação zei

Olá,Caroline!
I loved your blog!I loved your projects!
I want to win this Candy!
I'm from Brasil;excuse me my English.
Hugs
Marlei

saskia zei

ooohhhh wat een gave candy!!!
Volger was ik al een lange tijd, maar ik ga je candy op mijn blog zetten!! Deze kans neem ik!!!

liefs Saskia

Brook zei

What wonderful candy. Thanks for the chance to win. Hope you have a great 50th birthday! I'm off to browse your blog.

Desirée-ScrapDees zei

50! jeetje wat een mailpaal! das een candy waard! Alvast proficiat!

Anja zei

Zo hé, wie wil dit nou niet winnen? Wat een geweldige candy.
Groetjes Anja Heuvelsland

Marijke zei

Wauw wat een mooie candy, wij wagen ook een gokje. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

Mary zei

Hi
mmarycem@hotmail.com

Maris zei

Hi Caroline, heel mooi je candy, en alvast gefeliciteerrddddd, ik doe graag mee, en heb het ook op mijn blog gezet xx

Anoniem zei

Hallo Caroline,

wat een prachtige candy geef je weg dat zou leuk zijn als je die kunt winnen, Heb je candy op mijn blog gezet.

Groetjes Friedy

Aletta zei

Prachtige candy, daar wil ik graag aan meedoen Groetjes, Aletta

BrossArtAddiction zei

Wow what absolutely gorgeous candy! Stunning blog too, with beautiful creations! Thanks so much for the chance to win and I hope you have a great birthday!! :)

Happy 2011 too!!

x♥Tracey♥x...ƸӜƷ

Hev zei

Thank you so much for this chance to win what looks like absolutely fabulous candy. I hope you have a fantastic birthday and get everything your heart desires. Luv Hev x

An Smets zei

Mooie keuze gemaakt voor deze candy

Alvast proficiat voor je verjaardag
Groetjes,
An

Hanneke zei

Wat een leuke candy zeg! Alles past zo mooi bij elkaar. Ik heb hem gelinked in mijn sidebar. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes

Tinie zei

Wat een super leuke candy!!! En wat betreft die 50.............is heel leuk hoor!

Groetjes Tinie

Astrid en Brenda zei

Bedankt dat je candy weg geeft. Als gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Heb even verder op je site rond gekeken en ben gelijk volger geworden. Wat maak jij leuke dingen.
Groetjes brenda en astrid

Yvonne zei

Wat een supercandy zet hemop mijn blog.
Kom ook bij mij gezellig kijken heb een candy staan voor 14 februari
Lieve groet Yvon

Frouwkje zei

Hoi Caroline,
Ik kwam via, via op jouw blog terecht.
Superleuke kaarten!!!! maak jij.
Ik ben gelijk volger geworden.
Nu ik er dan toch ben wil ik ook graag meedoen voor de Candy.
De foto zet ik zometeen in mijn sidebar!
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Unknown zei

Hoi Caroline, ik zag jou candy bij een ander op zijn blog staan en ben ik maar eens even bij je wezen kijken. Mooie blog heb je. Ik wil zeker een gokje bij je wagen en plaats jou candy op mijn blog. Momenteel is er bij mij ook een candy te winnen. kijk daarom op scrapfanaatpeter.blogspot.com

Groetjes en succes met jou candy.

Peter

JannySun zei

Hello Caroline,
Unfortunately I don't know your language, but I want to comment too... :)
Your blog is very interesting and your works are wonderful!!!
Accept my congratulations on coming birthday!
(and I have the birthday at february too(2th):))
Best regards from Ukraine,
JannySun

JannySun zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tracy zei

Just found your blog and I'm blown away by the beauty of your creations. Can't wait to see your next one. Happy soon to be birthday!

Elly zei

Hallo Caroline,

Via,via kwam ik op je blog.Bij HobbyVision had ik je prachtige tag al gezien,maar toen niet op gelet wie het gemaakt had,en nu zie ik de tag weeer bij jou,schitterend!
Jou candy is super,ben volger geworden als grijs poppetje queen_ellebel.
Groetjes Elly

scrappingann zei

Hoi Caroline,
Way een leuke Candy, ik doe héél graag mee, heb de Candy Blog geplaatst, ben volger geworden en nodig je bij deze uit om ook deel te nemen aan mijn Candy verloting.
Groetjes van Scrappingann

Mina zei

wow what fantastic candy Caroline...thanks for the chance to win
Mina xxx

elly zei

hallo caroline
wat een schitterende kaart maakt u zeg
en alvast GEFELICITEERD met uw verjaardag
en een hele fijne dag
groetjes elly

Karen zei

Zo, wat een gave Candy! Leuk idee voor je 50e verjaardag. Ik word dit jaar ook 50, dus misschien doe ik ook zoiets. Volger ben ik inmiddels geworden.

Groetjes,
Karen

Sinikka zei

Wat een ontzettend mooie candy. Ik waag een kans, en set deze candy in mijn sidebar. tevens ben ik zo dadelijk een volger.
Gr. Sinikka

Marjo zei

Wat een supercandy zeg. Ik ben via via hier gekomen, wat een geluk. Groetjes Marjo

Anoniem zei

hoi caroline

dit is een leuke candy zeg !!!!
ik wil wel een poging wagen hoor!!!!
ik zte me naam bij mr linky !!! en dan even afwachten hihih. ga hem op me blog zetten!!

liefs jurian

Cynthia zei

Hallo Caroline,

Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst. Wat een ontzettend mooie candy geef je weg ik wil graag meedoen voor een kansje.

Groetjes,

Cynthia

Laila zei

What a great candy you're offering.
HAPPY BIRTHDAY in february.
I've become a follower and added your candy to my sidebar.
Have a nice evening.
Hugs Laila

Miranda zei

Hoi Caroline,

Ik kwam je blog tegen via je candy en ik ben meteen volger geworden want ik vind je kaartjes echt mooi, helemaal mijn smaak.

En ik wil je ook alvast feliciteren met je 50e verjaardag in februari een mooi getal, wordt vast en zeker een mooi feest.

Groetjes Miranda

jans zei

wat een schitterende candy ben volger van je geworden je heb een mooi blog met mooie creaties hoop dat je ook bij mij eens lans kot waaien grt jans
http://jans-freubelblog.blogspot.com/

cebelica zei

Such wonderful candy! Thank you for the chance of winning it!

Darino4ka zei

Candy is wonderfull! Thank you for chance to win) And accept my best congratulations on coming birthday! I wish you dont forget to dream... sometimes dreams come true )))

Anoniem zei

yeah. happy birthday! hugs!

Relinde Scheepers zei

Hallo Caroline,

ik ben via via op jou blog terecht gekomen!!!
Mooie kaarten maak je!
En een super candy!!
Alvast gefeliciteerd!

groetjes Relinde

Marion leest! zei

Hoi Caroline,

Alvast gefeliciteerd! Wat leuk dat je voor je verjaardag zelf een cadeau weg gaat geven. En dan nog wel zo'n prachtig pakket.
Ben via via op je blog terechtgekomen, wat een mooie kaarten maak je zeg. Ben gelijk ook volger geworden.
Wie weet zie ik je nog een keer in Rijssen.

Groetjes Marion

p zei

Thank you for a chance to win so beautiful candy!

Anoniem zei

Hoi Caroline,

Wat een schitterende candy ga je weggeven. Zo'n prachtige spulletjes! Bedankt voor de kans om dit moois te winnen en ik wens je alvast een gelukkige verjaardag!

Liefs, Myriam

Lena zei

Happy Birthday to you,Caroline,wish all your dreams come ture.
Thanks for sharring the sweet candy.
I'm a follower and has linked on my sidebar.
Lena

Henderica zei

Geweldige candy :) Ik doe graag mee !

Dragonlady zei

Hi Caroline

Thank you for the chance to win some lovely candy. Happy Birthday to you.

Hugs Ali x

Lotte zei

hallo Caroline,
Je zei me eens op je blog te kijken voor voorbeeld kaartjes van Kenny's en toen zag ik je candy. Super gaaf zeg! Natuurlijk doe ik mee, de link staat al op mijn blog en ik ben meteen volger geworden. Je hebt ook een prachtige blog zeg.
Liefs,
Lotte

Marianne zei

Hallo Caroline,

Door te kijken op een blog zag ik een link naar jouw blog en daarom ging ik eens kijken. Je hebt echt een heel mooie blog en omdat ik nog maar net bezig ben met mijn blog hoop k zo ook wat ideetjes op te doen. Ik ben nog maar een leek.
Ik volg jou en op mijn blog laat ik weten dat ik jou volg.
Lieve groetjes,
Marianne

Helga zei

Hoi Caroline,
Zag je candy bij iemand anders op zijn blog staan, wat is die gaaf en zo groot!!!
Ik wil graag mee doe en kans maken.
Je maak trouwens ook hele mooie dingen.
Ik ga volger worden en een link op mijn blog zetten. Kom ook eens bij mij langs, heb ook sinds pas een blog, ben er helemaal blij mee:)

Vr. Gr. Helga

Roelie zei

Hallo Caroline, via Karen's hobby blog ben ik bij jouw candy terechtgekomen. Natuurlijk wil ik hier wel een kansje op maken, het pakket ziet er fantastisch uit. Ik heb natuurlijk eerst even rondgesnuffeld op je blog, je maakt hele mooie kaartjes en labels!
Groetjes Roelie

Basteltriene zei

Hallo Caroline,
herzlichen Glückwunsch und danke für dieses schöne Candy.

LG Gisela

Ukka zei

Hallo Caroline,
Thanks for the chance to win, by the way its my birthday on the 2nd so you should choose me!

Gea zei

Zet je candy op mijn blog maar kan nu even niet je volger worden moet even zoeken hoe dat moet bij jou gr Gea B

Anoniem zei

Wat een super gave candy zeg. Dat wil iedereen wel winnen.
Elise

Unknown zei

Supergave Candy hoor. Ik vind dat je prachtige creaties maakt.

Hannapanna zei

Happy Birthday! Hope you'll have a great day. :) Thanks for the chance to win all this yummy goodies. I'm now a follower and I linked to your candy in my sidebar. Hugs, Hanna

Marie-Anne zei

Wat een gave candy! Dank je wel dat we hier kans op kunnen maken.

Wens je ook alvast een hele fijne verjaardag.

Marie-Anne

marijke zei

puur toeval doordat ik in een andere blog zat te kijken kwam ik op jouw blog terecht en werd nieuwsgierig , jee zeg wat heb jij een geweldig blog , mooie kaartjes en creaties er in , ik ga je volgen meid en kom zeker vaker een kijkje bij je nemen

Sieta zei

Hoi Caroline,
Wat een mooie kaarten maak jij, heb hier een hele poos rond gekeken.
En wat een super candy geef je weg, ik wil graag een gokje wagen om hem te winnen.
Ik ben volger geworden, zodat ik regelmatig lang kan komen om je werkstukken te bewonderen en heb je candy op mijn blog geplaats.
Bij deze wens ik je een fijne verdaardag toe met allen die je lief zijn.
Lieve groetjes Sieta

Anoniem zei

Caroline wat een geweldige Candy geef je weg! Ik doe natuurlijk graag mee en wens je alvast een hele fijne verjaardag!
Liefs, Sandra

Scrap&stampingplace zei

hallo caorline, ben net nieuw op je blog, en doe graag mee met de candy. war is hij gaaf zeg. je hebt er gelijk een nieuwe volger bij. liefs linda

COUNTRY PICKINS zei

Hi Caroline,
What a wonderful and awesome give away. I hope you will enter me. I have signed on to follow you also. Your blog is wonderful. Thanks and many blessings,
Linda gypsyluv1010@gmail.com

Stampersue zei

What Lovely Candy - thanks for the chance to win.

Have a very Happy Birthday.

Stampersue
X

Lia zei

Superleuke candy, volger was ik al, heb je candy op mijn sitebar gezet en ga natuurlijk een gokje wagen, vind het zo leuk.

groetjes Lia

Welkom bij Happy Stamper zei

Hoi caroline,

Wat onwijs gaaf dat je zo'n candy weggeeft en alvast van harte gefeliciteerd met deze speciale verjaardag, 50 JAAR GEFELiCITEERD HOOR!!!!

Ik zou graag mee doen aan je candy en gelukkig heb ik je gevonden want heb flink zitten kwijlen bij je schitterende kaarten...

Lieve groetjes
Angelique

Susan zei

HAPPY BIRTHDAY!! I turned 50 in June!

Great candy, thanks for the opportunity:)

Susan

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Alvast van harte gefeliciteerd! Ben inmiddels volger van je blog geworden en heb aan alle voorwaarden voldaan. Hele fijne dag gewenst!
Groeten Miranda
www.laulijn.nl

Mascha Zimmerman zei

Gefeliciteerd en bednakt voor deze leuke candy, gr Mascha

Tanya zei

Awesome candy Caroline!!!
Thanks for the chance to win this beauty!
I would like to be the lucky winner :)
Linked it on my blog and I'm your follower.
Thanks!!!!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik ben een beetje laat, maar ik wil toch graag een gokje wagen met deze mooie candy.!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Hoi Caroline',
Ben nog niet zo lang aan het bloggen en kwam via via bij jou blog. Mooi hoor. En nu ook nog een mooie candy. Prachtig. Ik doe graag mee.
groetjes Joke

Ellen zei

Oooh, ik doe mee!!

m@rj@ zei

Hoi Caroline
ik heb net je blog zitten kijken erg mooi!!!
En heb meteen aangemeld bij je candy
Groetjes Marja

Wilma zei

Hallo Caroline,
Je blog ziet er heel mooi verzorgd uit......en wat een super leuke candy. Ben meteen volger te worden, dus tot een volgende keer.
Liefs Wilma

Daniela zei

Great candy! I'm a new follower, I like your works so much!

Regards from Italy!!!

Angela zei

Hy Caroline,
wow what a gorgeous candy.I'll put a link on my sidebar and became a new follower.Many thanks for the chance to win and many greetings
Angela

scrapaholicjen zei

Beautiful blog candy! Thanks for the chance to win!
Jennifer H
qtme2003 at yahoo dot ca

Linda Peo. zei

HAPPY 50th BIRTHDAY Caroline!
What great Candy...All my favorite colors. Thank you for the opportunity to win it.

Lolô Artesanato zei

Hi Caroline
Happy birthday!!!!
Tks for the chance to win this gorgeous gifts
kisses
Leila
leilacassimira@gmail.com

caroline zei

hallo naamgenoot ;)

graag doe ik mee aan je leuke candy
wees vrij om ook eens mijn blog te bezoeken
groetjes uit belgie
caroline

Susanna zei

Hello Caroline,
Happy Birthday!

Tash Daly zei

Hi Caroline, Thanks for the opportunity to win your very generous 50th Birthday candy. I hope you will have a fabulous 50th. I would love to wish you salejotainder?? except I don't know how to spell it (my mum is dutch and we always say it to each other before our birthday, I know its rather early) haahah. Anyway all the best for 2011, I look forward to seeing what new cards and projects you will produce throughout the year. :-)

Unknown zei

Hi Caroline, all the best for your birthday... mine is on Feb 4th :) I've just found your blog and love all your beautiful cards and very yummy candy!

Spigolatrice zei

Nice to met you :)
I am a newby here around, and am happy and amazed to discover people and artists like you!!
Happy birthday!
http://spigolatrice.blogspot.com/

Anoniem zei

Wow !! Thats a gorgeous candy there !! Thanks for offering this chance to win it. Love your creations too.
Naush

HeARTworks zei

Hello from the Philippines! Magandang Kaarawan! That's happy birthday in pilipino. Thanks for sharing your joy with this giveaway! Patsy from
HeARTworks

Debbie zei

Hele mooi candy en alvast een hele fijne verjaardag toegewenst

liefs Debbie

Penni zei

Happy Birthday Caroline. Thanks for the chance to win some beautiful Blog Candy.

Hugs
Penni
X

scrapbypolly zei

Wonderful blog
Beautiful Candy
Congrats
kisses from Brazil

Pedacinhos di Pano by Claudia zei

Hi Caroline
Thank you for the opportunity, I loved this candy.
happy birthday

claueloa@hotmail.com

kiss

Claudia

Олеся zei

Hi Caroline
Happy birthday!!!!

Held Link zei

WoooooW tolles Candy ..... Herzlichen Glückwunsch :-)

Yasmin zei

Wish you a very Happy birthday in advance! lovely Giveaway !

LittleNasty zei

Hi Caroline, happy birthday!!!!

Super candy!

Anoniem zei

hallo helaas schrijf ik geen engels maar in het nederlands,van harte met je verjaardag en groetjes uit de nederlanden

groetjes jacqueline landman

Kirsty zei

Hi Just discovered your beautiful blog and hope to visit often. Thank you for the opportunity to win this delightful candy too. Good Luck Everyone Kitty :)

La Vikinga zei

Hello;
I would like to participate in the candy, too! I know I'm a bit late, but there's still some days left..

Charlotta (Sweden)

Message Keeper zei

Happy 50th Birthday, Caroline! May God bless you always and there is more to come! Thanks for the candy!

Hugs,
Evelyn @ Message Keeper
http://messagekeeper.blogspot.com/

Eline Wiebrens zei

Wat een mooie candy geef je weg, ik doe graag mee. Je hebt trouwens een mooi blog.
groetjes Eline

Chiara zei

Thank you for this candy and happy birthday!!! :-)

Your cards are wonderful!!!

http://ideekiare.blogspot.com/

ciao ciao
Chiara

Unknown zei

Super leuke candy, maar ook een heel leuk blog. Ik wordt met plezier volger.

Be Creative and More zei

Wat een leuke Candy.
Alvast van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag

Liefs Petra

anne zei

HOI ALVAST VAN HARTE EN NOG VELE JAREN KNUTSELPLEZIER GR ANK

Geertje zei

Alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Wat een leuke manier om je verjaardag te vieren. Ik hoop dat je zelf ook veel nieuwe knutselspullen krijgt voor je verjaardag.
groetjes Geertje

Tanja zei

Hallo Caroline,

alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag.
Wat een mooie candy.
Jij word 50 en ik ben het pas geworden daarom vind ik het extra leuk om mee te doen met je candy.
Liefs,

Willie zei

Hallo Caroline,

50 is een mooie leeftijd en je hebt hier een hele mooi candy aan gekoppeld.Ben volger van je geworden(was ik nog niet) Heb al wel vorig jaar een keer een workshopje gevolgd van je bij Jenine,wat erg leuk en leerzaam was en hoop dat het komende jaar ook nog eens weer te doen.

groetjes Willie

Katarina zei

Congrats on your b-day. What a wonderful candy. I've linked you on my candypost.

Melissa zei

thanks for the opportunity

KathR zei

Gorgeous blog candy, love your latest cards , there is so much inspiration on your blog...hugs kath...

Luana zei

So nice blog candy! ^^
I linked it in a post on my blog and on the sidebar of by blog

http://langolodeigiveaway.blogspot.com/2011/02/blog-candy-di-just-moment-in-time.html

Sandra zei

Happy birthday, Caroline!! Mine was January 28th!

Your blog candy is adorable!! I hope I'm lucky enough to get it!!

Thank you!

xx

Layana zei

Hello Caroline! I will be yuo follower wiht great pleasure! And thanks for the oppotunity to win such a sweet candy! Good luck!

muisjoanne zei

Hoi Caroline
Alvast gefeliciteerd met je 50ste verjaardag
Ik heb je candy op mij side-bar gezet
En ik ben ook volger van je geworden
GR Joanne

Anoniem zei

Vilken härlig candy! Tack så mycket och stort GRATTIS!

Anoniem zei

Sorry, I posted in Swedish. ,)
I was just gonna say Thanks for the Blogcandy and Happy belated Birthday!

Nelly zei

Happy 50th Birthday Caroline. I wish you all the best!!!
Thanks for the chance to win your Candy.

Ettie zei

hoi, ik zag je mooie kaarten en ben ook volger geworden.
En een candy is altijd leuk:)

Wilma zei

Hallo Caroline,
Van Harte Gefeliciteerd met je 50-ste verjaardag. Geniet van deze dag, geniet van alle aandacht, van de bloemen en misschien ook wel knutselkadootjes.
Liefs Wilma

ShersL84bed zei

I'm a new follower, thank so much.

ShersL84bed@aol.com

Rah zei

Follower: Rah

Raquel Vigilato

=)