Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Winter Wonderland

Goedemorgen dames. Allereerst een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mij gevonden hebben en volger zijn geworden. Terug naar mijn nieuwe kaartje voor vandaag. Ook dit is nog een winterkaartje/ kerstkaartje.
En gezien het weer in Nederland val ik niet echt uit de toon. Ook dit is weer een digi van Rick St.Dennis; 'Snowman with Squirrel'. Ik heb de afbeelding weer ingekleurd met Copics en z'n hoed heb ik maar eens rose gemaakt in plaats van zwart. Vond het wel vrolijk staan en past natuurlijk ook goed bij het gebruikte scrappapier. Lol.
Het papier komt uit een paperpadje van Carta Bella, 'Merry & Bright'.
Het tekststempeltje is van Lili of the Valley.
De randpons en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met stansen van Martha Stewart. De tag is een Doohickey van Magnolia. Het fotohoekje rechts onderin is een stansje van Quickutz.
De binnenkant van de kaart eveneens gedecoreerd. Het vierkant zijn Nestabilities.
Verder nog Vintage Seam Binding; jutetouw; een klokje; lint en plaksteentjes van Bo Bunny en Papercrafts gebruikt.
Voor de bling heb ik Glamour Dust Glitter Paint van Deco Art gebruikt.
Bijna al de materialen komen bij HobbyVision weg.
Ik hoop dat jullie de nodige inspiratie uit dit kaartje kunnen halen. Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie een heel fijn weekend!
Copics:
Sneeuwman/Snowman: W0, W1, W3, Blender
Hoed/Hat: RV0000, RV000, RV00, RV04
Sjaal + kerstballen/Scarf + Christmas Ornaments: YG00, YG01, YG03, YG09, RV0000, RV000, RV00, R04
Hoed/Hat: C2, C3, C5, C7
Eekhoorn + tak/Squirrel + branch: vergeten te noteren :-(






3 opmerkingen:

Lotte zei

Prachtig gemaakt Caroline! Groetjes Lotte

Jolara zei

ontzettend mooi ! Liefs Joyce

nicolet zei

Een prachtig kaartje!
Groetjes Nicolet