Pagina's

zondag 30 augustus 2009

Eigenwijze Chihuahua

Daar ben ik weer mensen. Afgelopen week niets gedaan door m'n werk. Ik had al wel de basis van dit kaartje klaar en heb het dan ook vrijdagavond afgemaakt.
Dit stempeltje van een eigenzinnige chihuahua vind ik helemaal super! Het is een digistempel van Mo's Creations.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey, een paperpad en wel "Bittersweet".
De tekst heb ik geprint op mijn computer

Back again people. Last week I didn't do a lot because of my work. I finished the base of my card, the only thing remaining was to put them together en add embellies. This I did on Fridayevening.
The stamp off a Chihuahua with Attitude I like a lot. It's a digistamp from Mo's Creations.
The paper I used is a paperpad from Basic Grey: "Bittersweet".
The sentiment I printed on my computer.





De bloemetjes komen weer uit m'n voorraad. Het lint komt van de markt.
De takjes heb ik weer geponst.
The flowers are from my stash. The ribbon I bought on the market. The twigs I punched out.

2 opmerkingen:

Jolara zei

wow wat een mooie kaart is het geworden !
GR joyce

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend kaartje! Mooie papier en geweldige detalis.
Groetjes van Jacqueline