Pagina's

zondag 7 december 2014

Make Your Own Happiness


Goedenavond allemaal weer. Alweer bijna het einde van het weekend. Dus nog maar gauw een kaartje geplaatst welke ik gisteravond heb af gemaakt.
En dit keer iets heel anders dan jullie gewoonlijk van mij gewend zijn. Dit is een CAS-kaart geworden.
Soms heb je van die stempels die eigenlijk niet te veel toeters en bellen behoeven omdat dit afbreuk aan het afdrukje doet. Dat vond ik met deze stempel dus ook.
Het is een digi van Mitzi Sato-Wiuff van Aurora Wings. Ze maakt ook erg mooie bloemendigi's. Dit is 'Pansy', en dit afdrukje komt met nog 2 andere. Je kunt ze ook erg mooi als rand-digi gebruiken.
Ik heb er dus echter voor gekozen om deze voor een CAS-kaart te gebruiken.
En dat vind ik nog niet makkelijk. Wil altijd graag van alles op mijn kaart gebruiken en vooral glitter! Maar hier heb ik dus zelfs geen glitter op zitten! Kreeg er haast ontwenningsverschijnselen van. Lol.
Het stempelafdrukje heb ik gekleurd met mijn favoriete Copic Markers. Daarna het afdrukje uit gestanst met een langwerpige Nestabilitie. Deze gemat op lila karton en daarna weer op wit karton.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een paperpadje van Kaisercraft, 'Violet Crush'.
Het tekststempeltje is een oudje van Hero Arts en heb ik gestempeld met Memento Inkt, 'Sweet Plum', die er qua kleur precies bij paste!
Verder nog wat plaksteentjes van The Hobbyhouse op de hoeken geplakt, en het lint onder het afdrukje komt weer uit de onuitputtelijke voorraad. En dat was het wel. Ik hoop dat jullie ook dit weer een leuk kaartje vinden en er inspiratie uit halen. Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.
Stempel gekleurd met Copic Markers:
Viooltjes: V12, V15, V17, V09, Y00, Y02, Y06, Y08
Blaadjes: G28, G40, G43
Vlinder: C3, C5, C7, C9, E40, E41, E50, E23

Challenge:
Aurora Wings Challenge Blog: Challenge 9 - Anything Goes

3 opmerkingen:

charlene zei

Beautiful card love the colors you used for the flowers. Thanks for joining us at Aurora Wings.
Hugs

Mitzi Sato-Wiuff zei

Love the purple with yellow on the pansies, Caroline. This is so beautiful! Thank you for joining the "Anything Goes" at Aurora Wings.

Mitzi xx

DonnaMundinger zei

Gorgeous coloring and I love how you've framed the image, Caroline! Thanks so much for joining our ATG Challenge at Aurora Wings. xxD