Pagina's

maandag 24 december 2012

Fijne Feestdagen


Even een berichtje van mij uit het zonnige Egypte. Voor het eerst ben ik dit jaar met de feestdagen niet thuis. Ik ben voor 4 weken in Egypte en vier Kerst en Oud en Nieuw hier.
Ik heb nog nooit eerder de feestdagen in een warm land gevierd en ik moet bekennen dat ik het niet erg vind! Lol.
Na 16 januari ben ik weer terug in Nederland en hoop dan ook snel weer kaartjes te kunnen plaatsen. Tot die tijd moeten jullie het even zonder doen.
Wel wens ik iedereen hele fijne Kerstdagen en een gelukkig, maar vooral gezond 2013 en dat het nieuwe jaar jullie mag brengen wat je hoopt!
Liefs en tot volgend jaar!!!

2 opmerkingen:

Dina zei

prettige feesdagen en een creatie 2013

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Caroline
Wat heerlijk kerst in een warm land
Geniet ervan!!!

fijne jaarwisseling
Happy Newyear !
Liefs Sonja x