Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

HobbyVision Challenge #9

Goedemorgen dames. Zoals beloofd ben ik weer terug met de nieuwe Challenge van het Design Team van HobbyVision.
En voor deze Challenge heeft Ineke gekozen om een Vintage kaart of tag te maken.
En ik moet zeggen dat ik ook erg graag Vintage kaarten maak!
Voor deze kaart heb ik gekozen voor een plaatje uit de nieuwe serie van Pion 'From Grandma's Attic', en wel uit het vel 'Bouquet'.Dit zijn de nieuwe vellen van Pion waar nu ook een kleurtje in verwerkt is. Dus je kunt dit nu mooi matchen met je scrappapier.
Ook het scrappapier is van Pion 'From My Heart 2'.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een randpons van Martha Stewart en mallen van Memory Box, Doohickey Tag, Cheery Lynn en Nestabilities.
Bloemen van Prima en roosjes van W.O.C. De ticket en de speld zijn van Tim Holtz.
Alle andere materialen komen ook bij HobbyVision weg.
Ik zou zeggen dames, neem een kijkje op het Blog van HobbyVision en doe allemaal weer mee met deze leuke challenge. En onthoud, het hoeft niet persé een scrapkaart te zijn. Je mag ook borduren of een 3D plaatje gebruiken zolang het thema maar Vintage is!
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Goodmorning ladies. Today I can show you the card I made for the 9th Challenge of HobbyVision.
This month Ineke has picked the theme and this is make a Vintage Card or Tag.
And I do love Vintage cards also, so it was fun to make this card!
I used a picture of the new designpapers from Pion, 'From Grandma's Attic', and this one is from the paper 'Bouquet'. Really beautiful papers with this time a touch of color in it, so you can match it with your scrappapers.
The other papers I used are also from Pion, 'From My Heart 2'.
Furthermore I used a edger punch from Martha Stewart and dies from Memory Box, Doohickey Tag, Cheery Lynn and Nestabilities.
The flowers are from Prima and the roses from W.O.C.
All the other materials are also from HobbyVision.
Ladies, go have a look at the Design Team Blog at the other creations of the DT-members. And if you like, join in! It doesn't have to be a scrap card. You also may use 3D or embroidery as long as the theme is Vintage.
Thanks again for your visit and see you next time!








3 opmerkingen:

Yvonne zei

Heel mooi, Caroline!!! maar ik zie een kaartje hieronder dat ik nog veel mooier vind dus daar ga ik nu even kijken,hi,hi,hi...
liefs Yvonne

Riet zei

Wat een schitterende kaart.


Liefs Riet.

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje. Groetjes, Ankie