Pagina's

woensdag 5 augustus 2009

Cowgirl

Vanmiddag dit kaartje gemaakt met een afbeelding die ik al gekleurd had terwijl we op vakantie waren in België.
Het is weer een digistempeltje uit de serie "World Tour" van Charmed Cards & Crafts.
Het papier is van Basic Grey: "Wisteria".

This sunny afternoon I made this card of witch I already coloured the stamp when we where on vacation in Belgium.
Again it is a digistamp out of the series "World Tour" of Charmed Cards & Crafts.
The scrappaper I used is from Basic Grey: "Wisteria", one of my favorite because of the color purple, lilac ..... LOL.


De bloemen en eyelets komen uit de voorraad. De knopen zijn ook van Basic Grey: "Wisteria".
The flowers and brads are from my stash.
The buttons are also from Basic Grey "Wisteria".

Het lint komt van de marktkraam hier in Almelo, waar ik vaak te vinden ben ..... hahaha.
De tekst heb ik geprint op mijn computer en ik heb het lettertype "Black Chancery" hiervoor gebruikt.
Ribbon from the market in the place I live. And the sentiment I printed on my computer. The lettertype is "Black Chancery".

Geen opmerkingen: