Pagina's

zondag 12 februari 2012

With All My Love

Goedemorgen dames op deze koude zondagmorgen. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier ligt een dun laagje sneeuw in het oosten.
Vandaag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie.
Dit keer weer met een nieuwe digi stempel van Crafts and Me; namelijk 'Crysanthemum'. Ik vind het altijd een feest om deze mooie elven te kleuren door hun prachtige jurken met al die plooien.
Het tekststempeltje is van Magnolia.
Het papier dat ik gebruikt heb is een oudje van Basic Grey, 'Wisteria'; nog steeds favoriet bij mij en bijna op! Gelukkig brengt Basic Grey een nieuwe lijn op de markt die er qua kleur veel op gaat lijken, 'Plumeria'.
Verder heb ik gebruik gemaakt van twee malletjes van Magnolia en een mal van Marianne Design. Ook nog een randpons van Martha Stewart gebruikt.
De roosjes zijn van Wild Orchid Crafts en de hydrangea's van Prima Marketing.
Alle andere materialen zijn uit mijn voorraad.
Verder veel Stickels, Stardust voor de bling gebruikt en ook nog Glamourdust Crystal op de vleugels van de elf en de vleugels van de libelle.
Dames bedankt weer voor jullie bezoekje. En altijd mega leuk om jullie commentaar te lezen en tot gauw!

Goodmorning ladies, back again with a new card for you all.
This time I used again a fairy from Crafts and Me: 'Crysanthemum'. I love these fairies because of their nice dresses with all the pleating to colour!
The sentiment stamp is from Magnolia.
The papers I used are a old one from Basic Grey, but still one of my favorites, 'Wisteria'. I saw that Basic Grey will have a new line this year, 'Plumeria' who is a little bit similar to Wisteria. I do hope so!
Furthermore I make use of two types of Doohickeys from Magnolia and one from Marianne Design. Also a edger punch from Martha Stewart.
The roses are from Wild Orchid Crafts and the hydrangea's are from Prima Marketing.
All the other materials used are from my stash.
The last thing I used are a lot of Stickels, Stardust for the bling and on the wings of the fairy and the dragonfly Glamourdust Crystal.
Thanks for your visit ladies, hope you like it and see you soon!
Copics:
Huid/Skin: E0000, E000, E00, E11, R000
Blosjes/Blush: E93, R11, R21
Haar/Hair: YR30, E50, E51, E53, E55, E57
Jurk/Dress: G0000, G000, G00, G02, G03, G05
Vleugels/Wings: BV0000, BV000, BV00, BV01, BV02, BV04
Bloem + Haar/Flower + Hair: RV21, RV23, RV25, RV29




Challenges:
Crafts and Me Challenges: Challenge 68 - Use a New Image (Crysanthemum, the latest from Crafts and Me)
Deep Ocean Challenge Blog: Challenge 18 - Love You!
Wild Orchid Challenge: Week 42: Love Is

5 opmerkingen:

Hanneke zei

Wat een mooie kaart zeg! Die afbeelding is zo mooi evenals de kleuren! Groetjes, Hanneke

Kim zei

WOW this is absolutely adorable! What a beauty! Your image is gorgeous and your flower arrangement is amazing! Gorgeous!!! Thank you so very much for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim

marion zei

Wowww wat een sodeknetters gaaf kaartje Caroline, prachtige lieve kleurtjes, supergave embellies. Schitterend !! liefs, Marion

Joke zei

Wat een enige kaart prachtig.
groetjes Joke

Pop's Cards zei

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x