Pagina's

vrijdag 12 november 2010

Jingle all the way

Goedenavond dames. Vandaag weer een nieuw kaartje.
Maar voordat ik daarmee verder ga even wat anders. Ik heb deze week de Challenge bij "Gek op Copics" gewonnen! En daar ben ik best wel trots op. De Challenge was om een kaart in Zwart-Wit te maken en met dit kaartje heb ik een fantastische prijs van 3 Copic refills gewonnen! Super! Wil je de kaart nog een keer bekijken, scroll dan naar beneden.
En dames lever ook eens een kaartje in want je kunt toch fantastische prijzen winnen met de Challenges!
Nu verder met deze kaart. De stempel is een digi van Kenny Kiernan, "Mrs. Claus".
Het papier is een blok van K&Company, "Juletide".
Deze kaart laat ik ook meedoen met de Challenge van Wild Orchid Crafts. Het thema is een kerstkaart in de traditionele kleurtjes rood en groen met eventueel goud.
De bontrandjes heb ik weer met Fun Flock gedaan.
Verder nog Stickels, Diamond gebruikt op de roosjes. The swirl is van MD, Creatables LR 0116.

Now on with my new card. Again I used a digi stamp from Kenny Kiernan, this time "Mrs. Claus".
The paper is a pad from K&Company, "Juletide".
I enter this card in this weeks Challenge from Wild Orchid Crafts. The theme is a Christmas card in the traditionel colors red and green with a option of gold.
The fur edges are done with Fun Flock 'Cotton Ball White'.
Furthermore I used Stickels, Diamond on the roses. The swirl is a die from MD, Creatables LR0116.
Copics die ik gebruikt heb/Copics I used:

De roosjes die ik gebruikt heb zijn natuurlijk van Wild Orchid Crafts.
The roses are of course of Wild Orchid Crafts. I love all the roses and colors they have!
De tekststempel is van Whiff of Joy. De tag is geponst. Ik weet zo niet meer welk merk.
De parels en het lint komen uit de voorraad. Iedereen weer bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.

The sentiment stamp is from Whiff of Joy. The tag is a punch and I'm sorry I forgot the branch of the punch.
The pearls and ribbon are from my stash. Everybody thank you for visiting my blog and see you next time.

6 opmerkingen:

marion zei

wauw Caroline, wat een supermooi kaartje heb je gemaakt ! groetjes marion

nicolet zei

Wat een schatje is dit!
Groetjes Nicolet

Astrid zei

Wow Caroline, dit is ook een erg mooie kaart. Ik vind die stempels zo leuk.
Ik had al gezien dat je gewonnen had, nogmaals van harte gefeliciteerd je verdient het echt.
Groetjes Astrid

Christa zei

Hoi Caroline ! Je was een terechte winnaar bij Copics ; prachtige kaart had je gemaakt ! En deze is ook weer super. Zo'n uitdagende kerstvrouw......mooi ingekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

saskia zei

Ik vind je kaartje helemaal geweldig!! Ja het zijn de echte kerstkleuren!!

liefs Saskia

chrilvian zei

ook n mooie